8 Temmuz 2015 Çarşamba

Max Factor Masterpiece Transform Mascara Ve Max Factor Max Effect Gloss Cube İkilisi Devamını oku..

Geçenler de yine rutin bir gratis gezmemde Max Factor standında gördüm bu ikiliyi kampanyaya girmiş maskara ve ruj ikisi 25 tl ye düşmüştü ve ben bu fırsatı tabiyki kaçırmadım :) Zaten rimelim de bitmişti yeni rimel bakınırken bu fırsat harika oldu benim için.



Öncelikle sizlere Max Factor Masterpiece Transform Mascarasından bahsedeceğim. Zaten bu rimelden önce yine max factor ün bir rimelini kullanıyordum daha önce size bahsetmiştim okumayanlar için buradan bakabilirsiniz.

Gelelim rimelimize, rimelin fırçası ince plastik fırça, ben plastik fırçaları daha rahat kullanıyorum ince ya da kalın iki türlüde plastik fırçalar tercihimdir. Ürün fırçaya biraz dolu dolu geliyor ilk sürümde kirpiklere çok yoğun gelebilir ama fırçasındaki tarak sayesinde dağılımı kolay oluyor ve kirpiklerinizi birbirine yapıştırmıyor.






Ürünün tek kat uygulaması bile yeterli oluyor.  İkinci katta daha da dramatik kirpikler elde ediyorsunuz. Rimel gün boyu kirpiklerinize sürdüğünüz andaki gibi kalıyor. Gerçi ben kirpik kıvıştırıcısı kullanıyorum.

Kirpiklerde herhangi bir bozulma, düşme ya da dökülme yaşamıyorsunuz.




Alt kirpik uygulaması da fırçası ince olduğu için oldukça kolay dağılma ya da bulaşma yapmadan uygulanabiliyor.

Ürün suya dayanıklı olmadığı için çıkarımı da çok kolay oluyor. 

Özetlersek ben bu üründen memnun kaldım tekrar alacağım rimeller listesine girdi bile. Sizlerde benim gibi yoğun hacimli kirpikler seviyorsanız bu rimeli mutlaka öneriyorum.





Rujumuza gelince, aslında son zamanlarda mat rujları daha çok tercih ediyorum, normalde gidip alacağım bir ruj değil ama kampanya dahilinde olduğu için mecburen almıştım. 

Ama denedikten sonra, bir süre vazgeçilmezim oldu öncelikle rengine bayıldığımı söylemek istiyorum. Sürdüğünde duruşu gayet doğal. Bazı lipglosslar gibi dudakta yapış yapış durmuyor. Tabi çok hafif bir yapışkanlığı var ama rahatsız edici değil, en azından benim için.  Kalıcılığı yemez içmezsek idare ediyor.  Bendeki numarası 10.

Duruşu göründüğü kadar koyu değil. Başka rujlarla karıştırıp sürdüğümde de güzel sonuçlar aldım.

Kampanya sanırım bitti ama gözünüz açık olsun kızlar tekrar kampanyaya girebilir o zaman sakın kaçırmayın derim :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder