5 Mayıs 2015 Salı

BIODERMA PHOTODERM MAX SPF 50+ GÜNEŞ KORUYUCU RENKLİ KREMİ Devamını oku..

Karma ve yağlı ciltler için üretilmiş renkli güneş koruyucu.




Hassas ve oldukça beyaz  bir ten yapısına sahip olduğumdan elimden yaz kış düşürmediğim güneş koruyucularım vardır. Bu biodermanın renkli güneş koruyucusunu geçen yaz almıştım yanında biodermanın temizleme suyu da hediyesiydi.



Ürünün güzel bir ışıltısı var sürdüğünde daha eşit ve sağlıklı bir görünüm elde ediyorsunuz. Ciltte parlama yapmıyor. Ama ben bu ürünü kışın rafa kaldırmak zorunda kaldım çünkü cildime baya koyu kaçtı. Bende yazın bronzlaştığım zaman kullanıyorum. Renk seçeneği yok. Ürün elime ilk ulaştığında şok olmuştum çok koyu gelmişti gözüme ama dediğim gibi yaz için uygun bir ürün en azından benim gibi beyaz tenliler için.

Onun dışında ürünün koruma faktöründen memnun kaldım çok ince ve akışkan bir yapısı olduğundan ciltte yayılımı çok kolay. 

  • Parlak bir bitişi var. 
  • Bazı güneş koruyucuklar gibi yüzüne yağ sürmüşsün hissi bırakmıyor çok hafif bir yapısı var.
  • Kokusu yok denilecek kadar az beni hiç rahatsız etmedi.
  • Yapısı sebebiyle de baya bereketli bir ürün. 
  • Ciltte emilimi hemen olduğu için kuruması için beklemek gerekmiyor.


Fotoğrafta rengini göstermeye çalıştım dediğim gibi hafif bronz bir tende daha doğal duruyor. Yazın kullanmaya müsait bir güneş koruyucu. Sıcaktan ciltte yapış yapış olmuyor oraya bura yapışmıyor. Bu en sevdiğim yanlarından bir tanesi oldu. 

Benim söyleyeceklerim bu kadar hoşçakalın ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder