6 Nisan 2015 Pazartesi

GARNIER BB ROLL-ON GÖZ ALTI KAPATICISI Devamını oku..


Merhaba arkadaşlar 2 günlük bi aradan sonra bugün sizlere benimde yeni keşfettiğim garnıer bb roll-on göz altı kapatıcısını tanıtmak istiyorum.






Öncelikle gözaltı kapatıcısı bana göre makyajın olmazsa olmazlarından biri çünkü her zaman bu kapatıcıların cilde daha dingin ve taze bi görünüm sağladığını düşünüyorum. Ama kullanımın doğru yapılması şartıyla, eğer gözaltında çizgi çizgi bi görünüm istemiyorsak, miktarını abartmadan uygulamalı ve mimik çizgilerine dolmasını önlemek için tüm göz altına yaymadan uygulanması gerekiyor. Aksi halde kaş yapayım derken göz çıkarmak gibi daha beter bi görünüm ortaya çıkabiliyor. 



Ayrıca renk tonu da çok önemli, kesinlikle cilt tonundan çok açık bi kapatıcı göz altlarını daha sorunlu görünmesine sebep olur.Bu nedenle en fazla bir ton açığını kullanmak gerekir.



Ürünün iki rengi var açık ve orta ton ben açık rengini aldım. Ürün sarı alt tonlu, benim cildime uyum sağladı rengi ciltle bütünleşiyor. Zaten öyle göz altında bembeyaz bi görünümden hiç hoşlanmıyorum. Duruşunu beğendim doğal ve hafif bi yapısı var, sürüşü çok kolay.

Kalıcılığına gelecek olursak sabah yaptığım gün sonuna kadar idare ediyor tekrar sürme ihtiyacı hissetmedim şimdiye kadar.


Ama çok açık tenlilere önermiyorum ton farkı oluşturabilir. Ürünün ucu bilyeli sürmesi kolay dediğim gibi hemen yayılıyor dağılımı da kolay parmak uçları ya da fırça iki türlüde güzel dağılıyor.




Ürün 7 ml fiyatı da gratisten indirimli 10 tl ye almıştım.

Ürün yorumlarım bu kadar aranızda bu ürünü kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum... 
sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder