20 Nisan 2015 Pazartesi

KİEHL'S POWERFUL WRİNKLE REDUCİNG GÖZ KREMİ Devamını oku..


Uzun bir süreden sonra tekrardan merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere Kiehl's Powerful Wrinkle Göz kremini anlatmak istiyorum.



Geçen hafta annemleri ziyarete Ankara'ya gitmiştim. Gitmişken Armada alışveriş merkezine yakın zaman da açılan ve benim en sevdiğim bakım markası olan Kiehl's i ziyaret etmeden dönemezdim. Buradan da Kiehl's çalışanı güler yüzlü, ilgili ve çok samimi bulduğum Gamze Hanıma teşekkürlerimi sunmakta istiyorum. Kiehl's mağazası maalesef ki önceden sadece İstanbul'daydı. Bir sene oldu sanırım Ankara'ya da açıldı en güzeli de yakında İzmir'e de açılacakmış. Her ne kadar sitesine bakıp telefonla sipariş olanağı sağlasa da, kendi mağazasına gidip ürünleri deneyerek almanın tadı bambaşka ve tester konusunda çok cömertler testerını deneyipte alınacaklar listesine eklediğim bir çok ürünü var. Onları da zamanla tanıtacağım sizlere.



Uzun zamandır göz çevresi nemlendiricisine ihtiyacım vardı malum yaş 30 olunca bende endişeler baş göstermeye başladı. Onu mu bunu mu derken yine Kiehl's almaya karar verdim. Bu ürünlerin içeriğinin doğal olması ve hamilelerin de kullanabiliyor olması bu ürünü tercih etmemde büyük etken oldu tabi.


Ürünün bize vadettiği içinde bulunan bakır pca ve kalsiyum pca ile kırışıkları azaltıp cilt dokusunu düzeltmek.

Henüz başlayalı bir kaç gün olduğu için size bendeki etkilerini anlatamayacağım ama kremin nem oranı güzel, göz çevremi iyi nemlendirdiğini şimdiden söyleyebilirim. 

İlerleyen zamanlarda etkilerini mutlaka anlatacağım.

Sevgiyle kalın;))

Ürün 14 ml fiyatı 115 tl 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder