21 Mart 2015 Cumartesi

FARMASİ FAR PALETİ VE RUJLARI Devamını oku..

       Bugün sizlere Farmasi Far Paleti ve rujlarından bahsetmek istiyorum.

       Farmasi ürünleriyle yeni tanıştım ama oldukça memnun kaldığımı belirteyim. Benim aldığım ürün çoklu bi far paleti iki kısımdan oluşuyor. Üst tarafı çekmeceli gibi sağa doğru kaydırmalı açılıyor. Farların hemen yanında iki tane far aplikatörü var ve kapak kısmında da kocaman bir aynası varki çok işime yarıyor.

      Paletin üst kısmında yedi renk far, bir lipgloss var. Alt bölmesinde ise pudra ve şeftali tonlarında allığı birde süngeri bulunmakta.







          Renklerini çok beğendim fakat farlarında biraz tozutma olabiliyor. Renk pigmentlerine gelince; açık renkler biraz az renk veriyor iki kat sürmek lazım fakat topaklanma yapmıyor ki bu hoşuma gitti. Ben fırçayla uygulayınca daha iyi sonuç aldım. Koyu renklerin pigmentasyonunu daha çok beğendim benim favori rengim koyu gri özellikle dumanlı göz makyajı için onu kullanıyorum. 

Baz olarak da kapatıcı sürdükten sonra yukarı kısımda bulunan iki rengi kullanıyorum.
           
             Kalıcılığına gelince göz kapağına baz uygularsan baya kalıcı oluyor. 
Bu şekilde kullandığımda sabah yaptığım makyaj gün sonuna kadar beni idare etti fakat göz kapağına baz uygulamadan denediğimde göz kapağımda çizgiler oluştu. Gerçi kullandığım başka marka farlarda da aynı sorunu yaşayabiliyorum. 




    Gelelim allık ve pudra kısmına, allığın renk pigmenti oldukça iyi ve kalıcı, hafif şeftali tonlarında rengine bayıldım, doğrusu son günlerde favori allığım oldu kendisi;)

     Benim yanaklarım çok kuru olduğu için yanaklarıma pudra uygulamasını makyajın kalıcılığını arttırmak için makyaj sonrası çok hafif yapıyorum . Ama T bölgesinde hafif parlamalarım oluyor bu pudrayı uyguladığımda gün içerisinde çok fazla parlama yaşamadım ama çok methedilecek bi yanı yok açıkçası. Bu palette en az kullandığım kısım pudra kısmı oldu.



  Buarada duyumlarıma göre Farmasi ürünlerinin içinde paraben bulunmuyormuş gönül rahatlığıyla kullanıyorum bende;)





Farmasi rujlarna gelince bende iki farklı seri var biri farmasi matte serisinden 01 numara diğeri ise farmasi rouge lipstick serisinden 05 numaralı rujları.




       Açık pembe gibi olanı matte serisi 01 numaralı ruju ben ruju özellikle koyu göz makyajı uyguladığımda kullanıyorum. bazen tek bazen karıştırarak kullanıyorum her türlüsünü çok beğendim. Sürüşü mat olduğu için pek akışkan değil.

       İkincisi ise kahve alt tonlu olan farmasi rouge serisinden 06 numaralı ruju. Ben bu seriyi özellikle çok beğendim sürüşü duruşu çok güzel rengine de bayılıyorum ki ne zaman sürsem rujumun markası soruluyor.




            Farmasi rujları da farı da benim için sınavı geçmiş durumda. Hem fiyatları da uygun, hem kalitesi yerinde gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Farmasi ürünlerini denemeye devam edicem. 

     Eğer sizlerin de varsa deneyip ve beğendiği herhangi bir ürün benimle paylaşırsanız çok sevinirim;)

5 yorum:

  1. kesinlikle deneyeceğim kimden sipariş verebiliriz acaba :D

    YanıtlaSil
  2. en yakınından minnoşummm :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir paket denenmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben indirimden almıştım yarı fiyatına öyle bi fırsat bulduğunda mutlaka almalısın:)

      Sil
    2. Ben indirimden almıştım yarı fiyatına öyle bi fırsat bulduğunda mutlaka almalısın:)

      Sil