2 Temmuz 2015 Perşembe

THE BODY SHOP HONEY BRONZER Devamını oku..

        Günümüzde mat porselen makyajın artık demodeleştiği ve daha canlı ışıl ışıl cildin moda olduğu şu son zamanlarda, ıslak görünümlü makyajın olmazsa olmazı, temel malzemesi olan aydınlatıcılar içinde benimde yeni tanıştığım  tatlı mı tatlı, bal kokulu the body shop un 2015 bal bronzer koleksiyonundan dome 1 sampanya tonunda olan, honey bronze highlighter'ından bahsedeceğim sizlere.




        Tamda kremsi yapıda bir aydınlatıcı ararken bu ürün resmen ilaç gibi geldi bana. İlginç bir şekilde kremsi aydınlatıcı ürün çok fazla yok maalesef. Ya da ben bulamadım bilemiyorum. Elimde bir sürü toz aydınlatıcı var ama göz çevrem biraz kuru olduğundan belki kremsi yapıda bir aydınlatıcı daha iyi sonuç verir diye bi heveslenmiştim ama ara  ki bulasın. Sonunda tesadüfi bir şekilde the body shop ta bakınırken bu üç tatlı şey çarptı gözüme ve tabi ki kaçırmadım hemen aldım. Üç tonu da o kadar tatlı ki ben açık tene sahip olduğum için 1 numarada karar kıldım.

      Bu ürün sıcak yaz günlerinde bronzluğun da cildinize verdiği güzel etkiye ek olarak yüzünüze fazla ürün sürmeden, bu tatlı, kremsi, kubbe şeklindeki ürünle cildinizde istediğiniz canlılığı ve ışıltıyı elde edebiliyorsunuz. Ürünün üç tonu var bendeki 1 numaralı şampanya tonu, bir diğeri 2 numaralı pembe tonlarında diğeri ise daha bronz bir tona sahip.



      Ürün kubbe şeklinde kremsi bir yapıya sahip, sürümü ve uygulaması çok kolay. 6,5 gram mini minnak bir ürün olmasına rağmen baya da bereketli. Hafif kremsi bir yapısı var cilt üzerinde adeta kayıyor sürümü çok kolay ve inanılmaz tatlı bir kokusu var gerçekten bal gibi kokuyor. 

        Ürün hem çiltte hem de dudakta kullanılabiliyor. İsterseniz fırçayla da uygulama yapabilirsiniz.Ben önce cildime sürüyorum sonra süngerle hafif hafif yayıyorum, iki türlüde güzel sonuç aldım.




    Her ne kadar güzel ışık yakalamak istesem de maalesef bir türlü istediğim görüntüyü sağlayamadım fotoğrafta :( 

      Ama yinede ışıltısı biraz görülebiliyor. Sonuç olarak ben bu tatlı ürünü çok beğendim sizlere de tavsiye ediyorum mutlaka gidip deneyip alın diyorum :) bugünlük benden bu kadar hanımlar ışıl ışıl capcanlı kalmanız dileğiyle... :)

2 yorum: