17 Haziran 2015 Çarşamba

PALMER'S COCOA BUTTER FORMULA ÇATLAK ÖNLEYİCİ KREM Devamını oku..

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Palmer's Cocoa Formula çatlak önleyici kreminden bahsedeceğim. Sizlerde biliyorsunuz bebek bekliyorum şuan tamda 32. hafta dolmak üzere çok şükür şimdiye kadar herhangi bir yerimde çatlak oluşmadı inşallah ta böyle sıfır çatlaksız atlatırım bu dönemi bebeğimi de sağlıklı bir şekilde alırım kucağıma.



Çatlak oluşmaması için hamile olduğumu öğrendiğim günden itibaren neler yapmadım ki daha öncede anlatmıştım asidi alınmış zeytinyağı ile duş sonrası bakım, duşta bebek yağı sonra Weleda çatlak yağı derken bu kremi önce lila kutuda görüp sonra tesadüfen gratiste buldum hemde daha uygun fiyatlı. Şimdi elimin altında gidip gelip sürünüyorum.

Krem içerisinde %100 kakao yağı ve e vitamini bulundurmakta. İnanılmaz güzel kokuyor kullandıktan sonra buram buram çikolata gibi kokuyorum sırf kokusu için doğum sonrasında bile almaya devam edeceğim galiba :)

Hamilelik boyunca düzenli kullanımda çatlakları önlediği iddia ediliyor zaten kakao yağının çatlak önleyici özelliği var bu kremde %100 kakao yağı bulunduruyor bana işe yarıyor gibi geldi. Zaten önemli olan cildi sürekli nemli tutmak. Kullanırken masaj yaparak cilde yediriyoruz.
Yapısı kıvamı yoğun olmasına rağmen yapış yapış bir krem değil emilimi kolay oluyor. Kıyafetlerde leke de yapmıyor. E daha ne olsun mis gibi kokması da cabası:)

Bu kremi sonuna kadar kullanıp, doğum sonrası çatlak oluştu mu oluşmadı mı sizleri haberdar edeceğim. Eğer çatlak oluşmazsa bu dediklerim çok işe yarıyor demektir, çünkü annem de çatlak oluşumu baya olmuş e kızlar anneye benzer demişler. Çatlak oluşumunun genlerle alakalı olduğunu duymuştum daha önceden, yani annede varsa kızında çatlak kaçınılmaz son ay Allah korusun.

Dediğim gibi şu ana kadar bende çatlak oluşmadı inşallah bu süreci çatlaksız kapatırsam bu kullandıklarımı üşenmeden herkeslere anlatacağım çünkü bir kadın olarak biliyorum ki bu bizim için hayat memat meselesi :)))))



3 yorum:

  1. Gerçekten önemli bir mesele bu çatlak meselesi etki ettiyse hakikaten iyi ürün demekki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok önemli :) şimdiye kadar olmadı inşallah hiç olmaz bende bu kullandıklarımı duvarlara bile yazarım :)))

      Sil
  2. Ben de 33 haftalık hamileyim henüz çatlağım yok 3. ayımdan itibaren doğal kakao yağı ve şimdi palmer'sa başladım. Sizde çatlak oldu mu, işe yaradı mı bu krem?

    YanıtlaSil