22 Haziran 2015 Pazartesi

SPLAT GREEN TEA DİŞ MACUNU Devamını oku..

Bugün sizlere benim de yeni keşfettiğim splat yeşil çay özlü diş macunundan bahsetmek istiyorum. Aslında önceden paradontaks kullanıyordum şimdiye kadar hiç sıkıntı da yaşamadım ama en son ki diş macunu alışverişimde nedense colgete aldım keşke almaz olsaydım.

Hamileliğin de dişlere verdiği hassasiyetle dişlerim resmen mahvoldu ki şimdiye kadar diş ağrısı çektiğimi hatırlamıyorum bile ilk kez yaşadığım bir ağrı. Bir diş hekimi diş macunu önemli değil önemli olan fırça demişti ama bu colgete ve splat arasında ki fark diş hekiminin tezini çürüttü benim de dişlerimi :) Bilmiyorum belkide bunun verdiği rahatlıkla almışımdır:)






Neyse diş ağrısı çekiyorum hem de ne biçim dişim çürüdü sandım. Hamilelik nedeniyle doktora da gidemiyorum. Sonra bir kez gratiste gezinirken, beni karnı burnumda gören bir hayırsever hatun, bana bu diş macununu şiddetle önermişti aklıma o geldi. Ben de bir denemek istedim aldım iyi ki almışım çünkü diş ağrısı diye bir sorunum kalmadı çok şükür.




Bu diş macunu Rusya da üretiliyor. Tamamen doğal içerikli bir ürün içerisinde kimyasal bulundurmuyor. %100 doğal olması tercih sebebim oldu.


Splat Yeşil Çaylı diş macunu dişleri plaklara ve diş eti hastalıklarına karşı koruyor. Tamamen doğal içeriklerden oluşuyor. İçerisinde doğal inci özü, lavanta bio-konsatresi, yeşil çay özü, papatya özü, ada çayı özü, polydon, tetrapotasyum pirofosfat ve papain bulundurmakta.



İçeriğindeki yeşil çay, papatya ve ada çayı bakteri ve plak oluşumunu önlüyor. Özellikle diş eti problemleri için üretilmiş bir ürün. Ürünün  tadı yok ama fırçaladıktan sonra dişlere temizlik hissi sağlıyor. Dişlerimin temizlendiğini hissediyorum yani ve ayrıca beyazlattığını da kendi gözlerimle şahit oldum.




Sonuç olarak hem ağrımı kesti hem dişlerimi beyazlattı. Bundan sonra eve girebilen tek diş macunu splat olacak. Birsürü çeşidi var sırayla hepsini denemek istiyorum. Bugünlük benden bu kadar hanımlar sevgi ve güzellikle kalın :)))

2 yorum: