31 Mart 2015 Salı

WELEDA ÇATLAK YAĞI Devamını oku..

Bebek bekleyen bi anne adayı olaraktan hamile kaldığımı öğrendiğim andan itibaren çatlaklarla nasıl baş ederim kaygısıyla yağ, krem vs. araştırmasına başladım. Sorup soruşturmalarım sonucunda bu yağın ismini çok duydum fakat ne yazık ki diğer büssürü önemli ürünler gibi bunun da Türkiyede satışı yokmuş zaten olsa saşardım. Sadece bazı sitelerde var. n11, ebay gibi. Ben yurt dışından getirttim.




Henüz bebişim 5 aylık olduğundan şuana kadar herhangi bi çatlakla karşılaşmadım Allah karşılaştırmasın. ama şimdi, daha önceki "cildiniz için zeytin yağının faydaları" konulu yazımda bahsettiğim gibi her duş sonrası zeytin yağı ile yağlanıyorum;))) buna ek olarak ilerleyen aylarda weleda çatlak yağını da kullanıcam. Sonuçlardan sizi haberdar edicem. 

Tek bi çatlağım bile olmadan doğurmak dileğiyle;))))



Aranızda bu Weleda çatlak yağını kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum;) 

1 yorum:

  1. Ürünümüz Türkiye'de satışa sunulmuştur..

    https://www.instagram.com/weledaturkiye/

    Weleda Türkiye Weleda Stretch Mark Massage Oil Hamilelikte Çatlak Önleyici Yağ ���� Tek Yetkili Satış ���� �� WhatsApp Sipariş ; 0539 670 11 26 www.weledaturkiye.com

    YanıtlaSil