18 Mayıs 2015 Pazartesi

KİEHL'S HYDRO-PLUMPING RE-TEXTURIZING SERUM CONCENTRATE Devamını oku..






Uzun bir aradan sonra merhabalar. Bugün sizlere yine Kiehl's in muhteşem nem serumundan bahsetmek istiyorum. Sakın yanlış anlamayın biliyorum Kiehl's ürünlerini çok tanıtımını yapıyorum ama reklam filan değil tamamen kendi düşüncelerim markanın benden haberi bile olduğunu sanmıyorum:))))


Bu ürünü de daha önce anlatmıştım Kiehl'sin göz nemlendiricisini aldığımda  buradan bakabilirsiniz. Testerlarını vermişlerdi o şekilde deneyip de bayıldığım bir nem serumu oldu kendisi.

Mutlaka her cildin özellikle 30 dan sonra ekstra neme ihtiyaç duyduğunu düşünüyorum. Kuru ciltler yapısından yaşlanmaya daha müsait olduğu için sadece nemlendirici kullanmak yetmiyor maalesef. Mesela benim cildim, bilhassa mevsim geçişlerinde yanaklarımda, akşamları biraz üşenip de kremlerimi sürünmediğim zaman hemen pul pul dökülmeler yaşıyorum. Görüntü haliyle hiç hoş durmuyor kızarık pul pul saçma bir görüntü makyaj bile kapatmıyor maalesef o yüzden mecburen her gün seve seve sürünüyorum kremlerimi serumlarımı :))) Sizlerinde benim gibi cildiniz hassas ve kuruysa mutlaka önerdiğim ürünlerden biri.

Gelelim ürünün özelliklerine;


Bu serum nemsiz kalmış cilde nüfuz ederek cilde yoğun bir şekilde nem verip cildin kendini yenilemesini ve pürüzsüz görünmesini sağlıyor. Ürünün diğer özelliği ince çizgilerin görünümünün azalmasına yardımcı oluyor. Bir diğer özelliği ise göz çevresi içinde kullanılabiliyor olması. Bu özelliği muhteşem ötesi ;)
Ürün içinde paraben ve parfüm bulundurmuyor, hamile hanımların kullanmasında da hiçbir sakıncası yokmuş satış danışmanına özellikle sormuştum. Ürünün yapısı su bazlı vazalin gibi değişik cilde emilimi hemen oluyor. Ertesi sabah kalktığınızda cildinizin bebek gibi canlı görünmesini istiyorsanız mutlaka deneyin . Reklam sloganı gibi oldu :))))

Ürünü kullanırken önce cildimi temizleyip tonikledikten sonra bu nem serumunu uygulayıp sonra Kiehl's Midnight buradan bakabilirsiniz serumumu sürüyorum ardından da nemlendirici uyguluyorum göz kremi filan derken baya vaktimi alıyor ama olsun sonucuna değer :) 

Bu günlük benden bu kadar güzellikle kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder