3 Nisan 2015 Cuma

ORİFLAME ECOLLAGEN 3D+ WHİTENİNG RESURFACİNG EXFOLİANT Devamını oku..

Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere Oriflame Ecollafen 3D cilt rengini beyazlatıcı yenileyici arındırıcısını anlatıcam.

Ürünün ambalajı şık, kullanımı da şimdilik kolay ama ürün azaldığında zorlanıcam gibi geliyor. O yüzden pompalı olmasını tercih ederdim. Ürünün çok kremsi bi yapısı yok hatta biraz diş macunu kıvamında diyebilirim. 
Kullanım şekli ise; kuru cilde uyguluyoruz ve 15 dk bekletip, elinizle ovalayarak ürünü döküyoruz sonrada  ılık suyla duruluyoruz. Haftada iki kez uygulanması öneriliyor.



Bu ürünün bize vadettikleri hem ciltteki eşit olmayan renk tonunu eşitlemek hem de yaşlanma belirtilerini azaltmayı hedeflemesi. Biliyosunuz ki tonlamaya takmış durumdayım bu özelliğini duyduğum zaman almaya karar verdim:) 


Ürünü yeni kullanmaya başladım ilk izlenimim, ürünü ciltten ufaladıktan sonra sanki cildi sabunla yıkamışsın gibi bi his bırakması ama cildi kurutmuyor ilginç bi şekilde. Yüzdeki ölü hücreyi soyarak arındırdığını diyebilirim. Ilık suyla yıkadıktan sonra cildimi tertemiz ve hafiflemiş hissediyorum. Fiyatına göre güzel bi ürün olduğunu diyebilirim en azından cildi ölü hüçreden temizlemek konusunda. Cilt tonunda eşitleme ve yaşlılık belirtilerini geciktirme etkilerini henüz bilemiyorum ama ürün bittikten sonra yine bu konu üzerinde yorumda bulunucam.

Ama sevmediğim bi yanı var oda içeriğinde paraben bulundurması oriflame, ürünlerinin zararsız olduğunu iddia etse de yinede çok içim rahat kullanamıyorum napayım benimde böyle bi takıntım var. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder