8 Haziran 2015 Pazartesi

CLİNİQUE DRAMADİCALLY DİFFERENT NEMLENDİRİCİ Devamını oku..

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere clinique in nemlendirici losyonunu anlatacağım. Clinique benim en çok sevdiğim bakım markalarından bir tanesi. Ne zaman yanlış ürün kullanma sonucu cildim biraz bozulsa, "sivilcelenme ya da kuruluk gibi" hemen koşarak aldığım, güvenle kullandığım bir marka haline geldi. Benim için vazgeçilmezlerden anlayacağınız.





Clinique nin diğer ürünleri gibi bu losyon da beni hüsrana uğratmadı.
Tabiyki mucizevi bir ürün de değil gerçi bu beklentilere göre değişir, sadece benim istediklerimi bana sağladığı için çok memnun kaldığım ürünlerden bir tanesi diyebilirim sizlere.

Sonuçta bir nemlendiriciden benim beklentilerim, haliyle cildime iyi nemlendirme sağlarken aynı zamanda yağlanmaya sebebiyet vermemesi. Sonucunda da daha sağlıklı bir cilt oluşturması. İçeriği de önemli tabi, bi tarafı onarırken diğer yandan bana zarar vermemesi gerekir. Bu konuda clinique e güveniyorum sizlerde biliyorsunuz ki clinique eczane kökenli bir marka.



Ürünün özelliklerine gelince;

Ürün tüp içerisinde 50 ml rengi sarı, su bazlı kesinlikle yağlı hissi bırakmıyor cilt tarafından emilimi hemen oluyor. Kullanımı kolay, tüp şeklinde olduğu için iki kat daha çok seviyorum çünkü diğer türlü nedense çok sağlıklı bulmuyorum. Sanki kullanırken parmaklarımla ürüne bakteri bulaştırıyormuşum gibi hissediyorum her ne kadar dikkat etsem de. Kokusu yok kokuya hassas olanlar için önemli bilgi olabilir :)

Tek kötü yanı çabuk bitiyor çok bereketli bir krem değil maalesef

Ürünün bize vadettikleri ;


  • Cildin nem bariyerini güçlendirir,
  • Nemi cilde hapseder,
  • Cildi daha yumuşak ve esnek bir hale getirir.
  • Cilde ışıltı kazandırır.



Görüldü gibi benim beklentilerime paralel gibi :)

Bana istediklerimin hepsini sağladığı için almaya devam edeceğim ürünlerden bir tanesi olmaya devam edecek.




4 yorum:

  1. Cliniquue ürünlerini seviyorum bende bloğa beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Clinique'i hiç denemedim aslında denemek lazım, ben de nemlendirirken cildi yağlandırmayan, sivilce oluşumuna neden olmayan ürünler kullanmaya dikkat ediyorum. Bu aralar benim de favorim Bioderma Sebium Global, hem mat bir görüntü hem de sivilce oluşumunu önlüyor (en azından bende) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim karma olduğu için her nemlendirici iyi gelmiyo maalesef ama clinique den çok memnun kaldım ama Bioderma da güzel bir nemlendirici;)

      Sil