5 Haziran 2015 Cuma

ESSENCE KİRPİK BAZI Devamını oku..

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere son zamanlarda baya bir rağbet gören essencenin kirpik bazını anlatmak istiyorum. Bu bazı almadan aslında mac in kirpik bazını alıcaktım ama bu baz için bir blogta mac in uygun fiyattaki muadili olduğunu okumuştum fiyatı da ciddi anlamda fark yarattığı için alıp denemek istedim.


Baz beyaz renge sahip kirpiklere uyguladığınızda haliyle bembeyaz oluyor ve oldukça da yoğun bir baz, fırçaya dolu dolu geliyor. Bazı uyguladıktan hemen sonrasında maskarayı uygulamak gerekiyor aksi taktir de beyazlıkları kapatmak daha zor oluyor.

Ben iki türlüsünü de denedim hangisinde iyi sonuç alırsam o şekil kullanırım dedim ama iki türlü de hiç beğenmedim yani şöyle ki, kirpiklerime baz uygulasam da aynı sonuç uygulamazsam da aynı yoğunluk aynı uzunluk. Hatta uygulamadığım zaman daha yoğun kirpikler elde edebiliyorum. Bunda hiç yoğunluk yok. Yani amacına ters bi kere maalesef ben de hiç işe yaramadı. Bu bazı, ekstra kimyasal ve zaman kaybı olarak görüyorum. Şimdi sizlere ne demek istediğimi aşağıdaki fotoğraflarla daha iyi göstermeye çalışacağım.



Bu fotoğraflarda baz kullandım dikkat ederseniz kirpiklerimin üst kısmında hafiften beyazlıklar görünüyor. Üstelik baya uğraş vermiştim maskarayı uygularken beyazları kapatmak için.

Bu fotoğrafta ise baz uygulaması yok sizce de daha yoğun görünmüyor mu?

Kirpiklerim çok yoğun ve uzun olmadığı için haliyle baz uygularsam istediğim yoğunluğa ulaşır diye düşünüp almıştım ama fos çıktı.

Aklım da mac te kaldı ve bu maalesef ikinci hatam diğeri de artdecoydu isterseniz buradan yazımı inceleyebilirsiniz.
Benim söyleyeceklerim bu kadar yine de seçim sizin.

Bu arada mac i de denemiş değilim ama inanılmaz merak ediyorum aranızda kullanan varsa lütfen yorum bırakabilir mi ona göre alacağım çünkü.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder