26 Mayıs 2015 Salı

FARMASİ BB KREM Devamını oku..





Farmasi bb krem benim favori bb kremlerimden bir tanesi, Farmasi ürünleriyle yeni tanıştım sayılır ama şimdiye kadar alıpta pişman olduğum bir ürünü olmadı. BB kremini de bana kardeşim hediye etmişti zaten kardeşim sayesinde tanıdım diyebilirim o günden itibaren elimden düşürmediğim bir ürün oldu.





 Ürüne gelince;

  • Ürünün içerisinde benimde yeni duyduğum macademia yağı var bu yağ cilde yoğun nem sağlıyor ve cildi iyileştirme özelliği var bu özelliğinden dolayı ciltte oluşan güneş lekelerine ve küçük yara izlerine de iyi geldiği iddia ediliyor.
  • B3 vitamini var buda cildin daha canlı ve parlak görünmesini sağlıyor. 
  • Yulaf özü bulunduruyor bu hem cilt lekelerine hemde yaşlanma etkilerine iyi geliyor.
  • İpek proteini var ki bu cilde nem ve parlaklık sağlayıp aynı zaman da kırışıklık oluşumunu da önlüyor.
  • Son olarak içerisinde argan yağı bulunduruyor buda cilde anti-aging etkisi oluşturuyor ve cildi nemlendirip yağ dengesini sağlamaya yardımcı oluyor.
  • Spf 15 koruma özelliği var. Tabi tek başına yaz aylarında yeterli değil mutlaka ek güneş koruyucusu kullanmak gerek (bence).



Ürünün yoğun bir kıvamı var bu yapısı sayesinde ürünü cilde eşit dağılım yapması daha kolay oluyor, ciltte dalga dalga bir görünüm oluşturmuyor. Mat bitişli bir bb krem kesinlikle parlama yapmıyor. Kadifemsi bir yapısı var yüzünüze sürdüğünüzde bunu hemen fark edeceksiniz, ton olarak daha eşit ve daha canlı bir görünüm oluşturuyor.

Rengi, açık ve buğday tenliler için ideal ama beyaz pembe ciltlerde biraz koyu kaçabilir. Tek kötü yanı var o da ürünün iki renk seçeneği var bir tanesi açıktan koyuya diğeri ortadan koyuya.
Pembe-beyaz tenler de koyu duruyor maalesef.

Açık tenler de ürünü uyguladıktan sonra renk çilt tonuyla eşitleniyor ciltte maske gibi durmuyor.
Benim cildimde kesinlikle kuruma ve pullanma yapmadı nemlendirme özelliği baya işe yarıyor. Kapatıcılığı ise orta düzeyde, bb krem olarak bence çok iyi bile denilebilir. Ürünün kalıcılığı ideal akşama kadar beni idare ediyor gün içerisinde tazeleme yapmıyorum.

Tekrar bu ürünü alır mısın diye sorarsanız kesinlikle alırım diyorum.

Bugünlük söyleyeceklerim bunlar güzellikle kalın....









1 yorum: