9 Nisan 2015 Perşembe

CLİNİQUE EVEN BETTER FONDÖTEN Devamını oku..

Merhaba arkadaşlar;


Bugün sizlere Clinique Even Better fondötenini anlatmak istiyorum. Bu ürünü cildimde lekelenme problemi yaşadığım zaman Even Better Clinical Koyu leke serumu ile birlikte almıştım. Şuanda bitmek üzere dibinde minnacık kaldı. Öncelikle sizlere şunu belirtmek istiyorum, benim clinuque ürünlerine karşı aşırı sempatim var. Bu neden kaynaklanıyor bilmiyorum belki içerik bakımından kullanırken kendimi güvende hissetmemi sağladığından. Ama bu demek değil ki her ürününü gözü kapalı alırım. Kullanıp beğenmediğim ürünleri de oluyor haliyle.




Gelelim ürünün bize vadettiklerine; 
Ürün 30 ml. İçerisinde, 15 güneş koruması var, kapatıcılığı ise orta düzeyde. Düzenli kullanımda koyu lekelerin iyileşeceğini iddia ediyor. "Leke problemi için even better koyu leke serumu ile birlikte kullanımı öneriliyor." Onun dışında fondöteni uyguladığınız zaman anında daha eşit bir görüntü elde edeceğinizi de vadediyor.  Ürünün bir çok tonu var bende ki 03 ivory olanı.

Bu ürünün sevdiğim yanları;

Akışkan bir yapısı var el ya da fırça ikisiyle de cilde güzel nüfuz ediyor. Kapatıcılığı orta düzeyde, çok sorunlu ciltlere önermiyorum. Uygulandığında cilde tatlı bir canlılık ve ışıltı veriyor. Ciltte doğal bir duruşu var maske gibi durmuyor.

Kapatıcılığı fotoğraftaki gibi tek kat sürümde bence fena değil.


Sevmediğim yanları ise;

Clinique'in koyu leke serumu ile birlikte kullanmama rağmen bendeki koyu lekelerde çok fazla işe yaramadı. Onun için almıştım ama işe yaramadı. "Koyu lekelerimden kiehl's clearly corrective dark spot serumuyla kurtuldum. İsterseniz buradan bakabilirsiniz." Ayrıca içerisinde yağ bulundurmamasına rağmen benim T bölgemde parlama yaptı. Şimdi sadece aydınlatmak için kullandığım bir ürün bu bittiğinde tekrar almayı düşünmüyorum.

Yani vadettiği bende işe yaramayınca benim için diğer fondötenlerden bir farkı kalmıyor neden o kadar para verip tekrar alayım ki diye düşünüyorum. 

Ama herkesin cilt yapısı çok farklı bana iyi gelmeyen sizi çok memnun edebilir. Almadan önce mutlaka deneyin sonra alın derim. En azından satış merkezlerindeki görevlilere rica edip tüm cildinize uygulattırın ve bir gün cildinizdeki duruşunu gözlemleyin. 


Benden bu kadar hepiniz sevgiyle kalın...;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder