7 Nisan 2015 Salı

M.A.C HAUTE AND NAUGHTY LASH MASKARA Devamını oku..

Bugün sizlere benim en sevdiğim mac in haute & naughty lash maskarasından bahsetmek istiyorum.



Öncelikle maskara benim için ciddi anlamda önem taşıyor. Göz makyajının en önemli tamamlayıcısı olduğunu düşünüyorum. O yüzden maskara seçimlerimde kirpik yapıma en uygun olanını bulmaya çalışırım. Bu maskarayı çok sevdiğim bir arkadaşımın önerisiyle almıştım ve hiç pişman olmadım. Bunun gibi sevdiğim bir kaç marka var onları da zamanla anlatacağım sizlere. Bol fotoğraflı bir tanıtım olacak ama ne yazık ki kirpiklerimde gösteremeyeceğim çünkü bitmiş durumda. Bitmiş olsa bile size tanıtmak istedim çünkü çok memnun kaldığım ve en yakın zamanda tekrar almak istediğim bir ürün.


Bu ürünün iki başlığı var şekilde görüldüğü gibi. Rimelin içinde iki farklı mekanizma var, iki farklı rımel gibi düşünün, pembe kapağıyla daha doğal ve belirgin bi görüntü oluşuyor. İkinci mor kapağı ile de kirpiklere daha dramatik ve yoğun bi görünüm sağlıyor. Bu rimelde hiç bişekilde ne bi topaklanma ne bi dökülme ya da bulaşma yaşamadım. Benim kirpiklerim orta düzeyde uzunluk ve sıklığa sahip ama bu maskarayı kullandığımda gayet sık ve uzun görünüm sağlıyordum şimdi maalesef bitmiş durumda.


Fırçası çok kalın değil çok incede değil. Zaten çok kalın kıl fırçalarda ben başarılı olamıyorum kirpiklerim topak topak oluyor ve sürerken her yerime bulaştırıyorum maalesef.

Bu rimelin içindeki mekanizma sayesinde, pembe kapağını açtığınızda fırça dar bir kalıptan geçiyor ve üzerinde fazla ürün kalmadan uygulama yapabiliyorsunuz. Bu kapağıyla maskarayı kirpiklerinize uyguladığınızda kirpiklerinizi tek tek ayırarak, kirpiklerinize daha doğal ve günlük kullanıma uygun bi görüntü verebilirsiniz. İki kat sürdüğünüzde ise kirpikler daha da belirginleşiyor. Bu işlemi uyguladıktan sonra mor kapağıyla tekrar üzerinden geçince de daha dramatik ve yoğun kirpikler elde ediyorsunuz. 

Açıkçası ben bu rimel de istediğim her şeyi buldum diyebilirim sık sık, topaklanmayan, uzun, simsiyah ve yoğun bi görüntü elde ediyordum. Fiyatı biraz pahalı gelebilir ama sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum sanırım 65 tl idi.

Fırçası bu şekilde;


Bana göre mac in en güzel ürünlerinden bir tanesi eğer mac ten bir rimel almayı düşünüyorsanız bu ürünü şiddetle tavsiye ediyorum. 

Umarım yazdıklarım işinize yarar sevgiyle kalın....

1 yorum: