8 Nisan 2015 Çarşamba

MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT MASKARA Devamını oku..

Dünkü maskara tanıtımımdan "buradan bakabilirsiniz" sonra bugün yine sevdiğim bir  maskaranın tanıtımı yapmak istiyorum sizlere.





Benim kirpiklerim malesef ne istediğim uzunluğa ne de istediğim sıklığa sahip değil. Bir rimelden beklentim de kirpiklerimi olduğundan daha sık, daha uzun ve daha yoğun göstermesi çok mu şey istiyorum :) ve şöylede bir adetim var kullandığım bitirdiğim rimeli çok beğensem de merakıma yenik düşüp hep başka rimeller almam e hal böyle olunca da evde büssürü kullanılmayan rimel olması. Bu rimeli de çok önceden kullanıp yine aynı mantıkla başka rimeller alıp sonra adını sanını unuttuğum bi rimel oldu sadece hatırladığım bir rimel vardı çok iyi ama adı neydi :)
 Sonrasında geçtiğimiz kadınlar günündeki watsons indiriminde tamamen tesadüfi olarak tekrardan aldığım bir ürün. Hem de çok uygun fiyata. Ürünün kendi fiyatı 49 tl ben %50 indirimle 24 tl ye almıştım.

Ürüne gelince, maskaranın fırçası plastik bir fırça ve oldukça kalın. Üst kirpik uygulamasında hiç bir sorun yaşamıyorum fakat alt kirpik uygulaması biraz zor oluyor. Alt kirpikte başka rimel kullanıyorum bende. Maskaranın yapısı ne çok sıvı ne çok katı. Kirpiklerimi yapıştırmadan ayırıyor ve istediğim hacimliği, yoğunluğu bana sağlıyor. Ben bu rimelin kirpiklerime verdiği hacmi, yoğunluğu seviyorum. Bu bitince eminim yine başka bir rimel alacak olsam da yine tekrar alınacaklar listemde yazılı. Bu arada kirpiklerim fotoğraftakinden daha iyi görünüyor burada bir türlü istediğim görüntüyü alamadım. 


Sizlerin de favori maskaralarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder