10 Nisan 2015 Cuma

SADECE VE SADECE YOĞURTLA CİLT PEELİNGİ TARİFİ Devamını oku..

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere ürün tanıtımı değilde tamamen doğal yollarla yapabileceğiniz ve onu bunu karıştırmadan acayip kolay olan sadece ve sadece yoğurtla uygulayabileceğimiz bir peeling tarifi vermek istiyorum.







Belki bir çoğunuz bu tarifi biliyordur ama ben yeni duydum uyguladım ve bilmeyenler için anlatmak istiyorum.

Benim düşüncem, zaten sağlığımıza iyi gelen bir çok gıdayı cildimize sürdüğümüzde de bunun mucizevi bir şekilde iyi geldiğini düşünüyorum. Bunlar ister meyve olsun ister yoğurt. "Bir de yumurta akı tarifim var onuda anlatacağım sonra." Böyle tarifleri çok severim, uygularım ve sonuçtan memnun kaldığım zaman da hemen sevdiklerimle paylaşırım.


Tarife gelince; 

Yoğurdun katı kısmından bütün yüzünüze göz çevreniz hariç sürüyorsunuz, sonra yoğurt tamamen cildinizde kuruduktan sonra hemen hemen 15-20 dk kadar bekleme süresi var. Yüzünüzü lavaboya eğip ellerinizle nazik bir şekilde ovuşturarak yoğurdu temizliyorsunuz. Tamamen temizledikten sonra ılık suyla cildinizi duruluyorsunuz. Bebek gibi yumuşacık bir cilde merhaba deyin :) 

Bu arada yoğurt koyu lekelere de iyi geliyor haberiniz olsun. Bu tarifle
sadece yoğurtla cildinizi pürüzsüz, canlı, parlak ve daha nemli bir hale getirebiliyorsunuz. Ben bu uygulamayı 2 hafta aralıkla duştan hemen sonra uyguluyorum gözenekler açıkken daha iyi sonuç verdiğini düşünüyorum ve sonuçtan çok memnunum. Yoğurt peelinginden sonra cildimde gerilme hissetmiyorum ama yinede cildime nemlendirici sürüyorum ki cildim iyice neme doysun diye.

Umarım sizlere faydalı bir bilgi olmuştur. Sizlerinde varsa doğal maskeler ya da peelingler yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilye ve güzel kalın:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder