2 Mayıs 2015 Cumartesi

MİSSHA PERFECT COVER BB KREM Devamını oku..

Merhaba arkadaşlar yaz aylarının gelmesiyle birlikte benim için fondötenlerin rafa kaldırılıp BB kremlerin kullanılmaya başlama zamanı da gelmiştir.

Bugün sizlere geçen seneden beri kullandığım Missha nın perfect cover bb kremini anlatacağım. Missha Kore markasıdır, piyasaya sürülme şekli ameliyat sonrası oluşan lazer yanıklarının tedavisi için üretilen bir kremdir. Yani cildi iyileştirme özelliğine sahip bir ürün. Sizde biliyorsunuz ki bu tarz ürünlere ben 
bayılırım. 






Benim bir bb kremden beklentilerim; öncelikle cildimi ayna gibi parlatmaması, azda olsa kapatıcı özelliği olması, cildimle bütünleşip cildime daha canlı ve daha eşit bir görünüm sağlaması, birazcıkta aydınlık katarsa mükemmel olur.

Ürünün özellikleri;

Ürün 42 faktör güneş korumalı bu özelliği sayesinde ekstra güneş kremi kullanmaya ihtiyaç duymuyorum. 

  1. Cildi beyazlatma özelliği var, 
  2. Ciltte oluşan güneş, yaşlılık, sivilce lekelerini iyileştirme özelliğine sahip 
  3. Cilt tonunda eşitlemeyi vadediyor. 
  4. Cildi yatıştırıp yenileme özelliği var.

Bitkisel içerikli bir ürün olduğu için gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Benim cildim normalden karmaya dönük, beyaz tenliyim, no 21 light olanını kullanıyorum açık tenliler için bu numarasının ideal olduğunu düşünüyorum. Ürünün bb krem olmasına rağmen kapatıcı özelliği mükemmel hatta neredeyse fondöten kadar bile diyebilirim. 

Cildime ilk sürdüğümde biraz beyazlık veriyor sonrasında eşitleniyor. Ben bu ürünü kullandıktan sonra üzerine ne pudra nede başka bir ürün kullanmıyorum. Kendisi gayet yeterli oluyor. Bazı bb kremler gibi bulaşık yapış yapış olmuyor.
Cildi daha eşit ve canlı gösteren bir ürün herkese tavsiye ediyorum mutlaka deneyin biraz pahalı ama sonuna kadar hakettiğini düşünüyorum. 


Kapatıcılığını fotoğrafta göstermeye çalıştım gördüğünüz gibi kıvamlı bir krem, bilekteki damarları kapatmada bile başarılı fotoğraftan daha iyi görünüyordu ama ben bir türlü orijinalini gösteremedim.

Kalıcılığı da gayet ideal sabah sürüyorum akşama kadar beni idare ediyor. Cildimde herhangi bir pullanma, dökülme yapmadı. Şimdiye kadar kullandıklarım arasında bir numaram tüm arkadaşlarıma önerdiğim bir ürün sizinle de paylaşmak istedim benim söyleyeceklerim bu kadar. 

hoşçakalın.. :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder