21 Mayıs 2015 Perşembe

THE BALM BAHAMA MAMA BRONZER ALLIK Devamını oku..

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere The Balmın bronzer allığı Bahama Mama yı anlatacağım. Öncelikle the balmın ambalajlarına görsellik olarak bayılıyorum kullanım şekli mıknatıslı olduğundan  oldukça kolay ve sağlam. The balmın diğer ürünleri gibi bununda içerisinde ayna var.
Ürün tozutma yapmıyor. Pigmentasyonu oldukça yeterli hatta o kadar yoğunki tam kıvamında kullanmak lazım yoksa çok yapay bir görüntü ortaya çıkabiliyor. Fırçayla uygulayıp hafif hafif dağıtarak daha güzel bir görünüm elde edebilirsiniz. Kesinlikle turuncu alt tonlu bir pudra değil kahve alt tonlu mat bir ürün.





Oldukça da bereketli bir ürün her gün kullanmama rağmen fotoğrafta gördüğünüz gibi hala baya dolu.

Bu bronzerı isterseniz sadece allık olarak kullanabilirsiniz ya da yüz hatlarınızı ortaya çıkarmak için kontürleme yapabilirsiniz. Ben iki şekilde de kullanıyorum ama daha çok elmacık kemiklerimi belirginleştirmek için kullanıyorum birde yüzümü daha ince göstermek istediğim yerlere uyguluyorum. Alnımda çenemde biraz gıdık altında. Kontürleme yapıyorum yani ;)

Siz isterseniz far olarak, isterseniz kaş renginize uygunsa kaş farı olarak bile kullanabilirsiniz çok amaçlı ürünler gibi ;)



Tende görünüşü fotoğraftaki gibi mat sütlü kahve kıvamında. Ürünü ilk gördüğümde rengi dolayısıyla biraz tedirgin olmuştum beyaz tenliyim çok mu koyu kaçar diye ama öyle olmadı yumuşak fırçayla uyguluyorum gayet doğal duruyor. Elimden düşürmediğim ürünlerimden bir tanesi  iyi ki almışım dediklerimden.

Kalıcılığına gelecek olursak sabah sürüyorum akşama kadar tazeleme gereği duymuyorum.
Fiyatı 50 tl sanırım ama The Balmın harika indirimlerinden birini yakalarsanız güzel bir fiyata bu ürünü edinebilirsiniz.


Benim söyleyeceklerim bu kadar güzellikle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder