8 Mayıs 2015 Cuma

M.A.C MİNERALİZE SKİNFINISH LİGHTSCAPADE Devamını oku..

Herkese merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere özellikle benim gibi yanaklarda hafif ışıltılı makyaj sevenler için, çok memnun kaldığım mac in ışıltılı pudrasını anlatacağım.




Mac mağazasında bakınırken bu tatlı ışıltılı pudrayı görüp elmacık kemiklerimde denettikten sonra almaya karar verdiğim bir ürün, uzun bir süredir de kullanıyorum. 

Ben bu pudrayı tüm yüzümde değil de daha çok aydınlatma amacıyla kullanıyorum. Elmacık kemiklerime, alnıma, çene bölgeme uyguluyorum. Dudaklarımın üst çizgisine hafifçe sürdüğüm zaman daha belirgin ve dolgun bir görünüm elde ediyorum. Ayrıca isterseniz tüm yüze de uygulanabiliyor.


Mac mineralize skinfinish, fırınlanmış yapıda bir ürün. Uyguladığınız zaman  yüzünüzü sime bulamış edası oluşturmuyor. Gayet doğal duran ışıltılı yapısı var. 

Benim elimdekinin rengi hafif kırık beyaz, içerisinde çok az miktarda mavi damarlar içeriyor. Günlük kullanım için çok ideal olduğunu düşünüyorum. 
Yapısı çok yumuşak değil, ama çok sertte değil, yumuşak bir fırçayla tozutma yapmıyor. 

Kısacası memnun kaldığım ürünlerden bir tanesi Mac e yolunuz düşerse mutlaka denemenizi öneririm.

Tek kötü yanı fazla kalıcı değil gün içerisinde tazelenmesi gerekiyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder