4 Mayıs 2015 Pazartesi

NUXE CREME FRAİCHE DE BEAUTE FORMULE LİGHT Devamını oku..



Bugün sizlere Nüxe nemlendirici kremini anlatacağım eczaneye gidip aklımda başka bir ürün varken oradaki kızın aklımı çelip bana satmasıyla tanıştığım bir ürün.



Bir dönem stres nedeniyle çok fazla sivilce problemi yaşamıştım ve elimde hiç durmadığından sivilceler iyice cildimde yayıldı artık başedemez hale gelmiştim. En sonunda, yanağımda çıbanımsı iltihaplı kocaman bir sivilceyle kendimi eczanede buldum. Sonrasında kullandığım ürünleri filan söyledim ama orada ki kız çok yanlış ürünler kullanmışsın deyip bana Nuxe ün ürünlerini önerdi. İçeriği bitkisel yağsız sivilceli ciltler için önerilen bu kremini ve yanında temizleyicisini, peelingini filan alıp çıktım bende bir heves ve umutla:)

Tamam ürünler bitkisel ama o kadar kullandım bendeki sivilceler de bir tık iyileşme belirtisi bile olmadı. Hiç bir işe yaramadı, hatta kremini bitiremeden bıraktım. Temizleme jeli cildimi inanılmaz kuruttu kardeşime verdim peelingini ne yaptığımı bile hatırlamıyorum ama o zamandan bugüne bu kremi kalmış, görmüşken sizlere anlatmak istedim. 

Hayır yani az para da değil ki o kadar para veriyosun ürün tırt çıktı. Yada bende işe yaramadı bilemiyorum ama ben hiç memnun kalmadım. O zaman kız öyle bir anlattı ki mucizevi bir ürün sanki tam benim cildim içinmiş ( kurudan karmaya dönük) sivilceli ciltler içinmiş falan filan. Bende beklentiye girdim doğal olarak ama normal sıradan bir nemlendiriciden başka hiç bir şey değil en azından benim için, belki sizlere iyi gelebilir onu bilemem. Bu ürünlerin en sevdiğim yanı kokuları oldu bir tek koku için de bir daha asla almam.

Eğer almayı düşünüyorsanız önce tester alıp deneyin belki sizlere iyi gelebilir. Sonuçta her cildin farklı yapıları var. Bu üründe benim beklentim sivilcelerimi iyileştirmesiydi ama hiç işe yaramadı Hatta şöyleki bi yandan sivilcelerden kurtulamazken bi yandan da cildimi kısım kısım kuruttu o derecede iyi gelmedi yani. Neyse benim söyleyeceklerim bu kadar.

Sevgiyle kalın:))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder