28 Mart 2015 Cumartesi

ARTDECO ALIŞVERİŞİM Devamını oku..

Bugün sizlere Artdeco dan aldığım allık ve kirpik bazı niyetinde alıp da eve gittiğimde kirpik besleyici olarak bana sürpriz yapan kirpik besleyicisinden bahsetmek istiyorum.






Artdeco 23 numara pembe allık;

Ne zamandır pembe bi allık almak istiyodum, Bu allığı hobi mağazasındaki indirimi kaçırmayıp çok uygun bi fiyata aldım. 

Allığın pigmentasyonunu çok beğendim rengini güzel veriyor, kalıcılığı uzun süre dayanıyor. Allığın doğal tatlı bi tonu var ve sürümü de çok kolay. 

Sadece biraz kullanım şeklini sevmedim kapağını yana kaydırarak açabiliyosun bu şekilde olmasını çok kullanışlı bulmadım açıkcası. 



Bu şekilde:)



Artdeco Kirpik Besleyicisine gelince;

Ben bunu az öncede dediğim gibi kirpik bazı sanarak almıştım çünkü oradaki kızlar öyle olduğunu söyledi sanırım bi yanlış anlaşılma oldu. Neyse eve gidip baktığımda kirpik besleyicisi olduğunu gördüm ama almışken denemek istediğim için geri iade etmedim.

Bu ürünü gece yatmadan önce kirpiklerime ve bazende kaşlarıma sürüyorum. Aynı zamanda maskara öncesi baz niyetine de kullanıyorum. İçindeki balzam şeffaf, fırçasını hiç sevmedim çok yumuşak sürümü biraz zor.

Maskarayı uygulamadan önce bu balmı sürüp kuruduktan sonra maskaramı sürüyorum azda olsa dolgunluk farkediyo ama çok az. Besleyici özelliği ise henüz yeni aldığım için şuanda kirpiklerimde pek farketmedi ama ilerdeki gözlemlerimi sizlerle paylaşıcam mutlaka.



En kısa zamanda bi kirpik bazı almayı düşünüyorum varsa önerdiğiniz benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder