18 Mart 2015 Çarşamba

CİLDİNİZ İÇİN ZEYTİN YAĞININ FAYDALARI Devamını oku..

 





         Bugün sizlere cildiniz için zeytin yağının faydalarından bahsetmek istiyorum. Özellikle bebek bekleyen anne adayları için öneriyorum hem çatlak oluşumuna önlem hem de bebeğiniz doğduktan sonra onun hassas cildi için losyon niyetine kullanabileceğiniz en doğal yağ, tabi organik olduğuna emin olmak şartıyla.


          Biliyoruz ki hamilelik döneminde vücudumuzda oluşan çatlakları tam olarak önleyemeye biliyoruz bu vücut yapısına göre değişim gösterebiliyor ama zeytinyağı mucizesi diye bir şey var kızlar :) ben şu anda bebek bekleyen  anne adayı olarak hamile kaldığımı öğrendiğim andan itibaren araştırıyorum en doğalı ve en iyisi ne olur ne kullanmalıyım diye, derken bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine zeytin yağını her duştan sonra kullanmaya başladım arkadaşımın kendisi ikiz bebekler doğurdu ve tek bir çatlağı bile yok gerisini siz düşünün.
         Neyse lafı fazla uzatmadan tarifi veriyorum:

         Öncelikle zeytin yağını cam bir kavanozun içine koyup kapağı açık olacak şekilde benmari usulü suyun içine koyup 15-20 dk kaynatıyoruz ki zeytin yağının asidi çıksın sonra ılımaya bırakıyoruz ve ilk aylarda her duştan sonra son üç ay içerisinde sabah akşam losyon yerine vücudumuza yediriyoruz. Ayrıca giysilerimiz leke olur mu diye sakın korkmayın ben özellikle denedim  leke olmuyor hemen emiliyor zaten.( Not:Belkide benim cildim çok kuru olduğu içindir.)

         Bu tarifi bebeğiniz doğduktan sonra ona da gönül rahatlığıyla uygulayabilirsiniz en azından ben öyle yapıcam tabi herhangi bir alerjik reaksiyon olmadığına emin olduktan sonra:)

        Şimdilik bu kadar umarım işinize yarar ayrıca sizlerin de kullandığı ve memnun kaldığı doğal yöntemler varsa ve benimle paylaşırsanız sevinirim:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder