26 Mart 2015 Perşembe

GRATİS ALIŞVERİŞİM Devamını oku..




Urban şampuanlarını merak ediyodum fakat bi türlü elim gitmiyodu. Hep başka bi marka şampuan alıp çıkıyodum. Bu sefer gratiste indirimini görünce denemek istedim eski kullandığımdan da memnun kalmamıştım alıp denedim ve çok beğendim keşke daha önceden alsaymışım dedirtti bana :)


Garnier göz makyaj temizleyicisi sanırım yeni çıkmış ya da benim dikkatimi yeni çekdi bilmiyorum ama alıp denemek istedim. Üzerinde suya dayanıklı makyajı çıkarır yazıyor ve aynı zamanda kirpikleri besliyormuş. Makyajı iyi temizliyor kirpikleri ise zaman gösterecek bendeki değişimi gözlemleyip sizlere anlatıcam sonra.

Antibakteriyel ıslak mendil vazgeçilmezim oldu.

Ruj ise maybelline numarası 430 kahve alt tonlu şeftali ne zamandır gözüm vardı indirimi görünce kaçırmadım bende ;)



Oje de mor ve tonları takıntılığım başlamış durumda. Grinin elli tonu gibi bi benzetme oldu ama benimkisi morun elli tonu :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder