23 Mart 2015 Pazartesi

ARTDECO PURE MINERALS FLUİD FONDOTEN Devamını oku..

ARTDECO PURE MINERALS FLUİD FONDOTEN

Aslında Artdeco markasıyla yeni tanıştım kendisi Alman kozmetik markasıymış. Artdecodan önceki kullandığım fondöten clinique even better idi onuda biara anlatıcam sizlere:)

Benim için önemli olan her zaman için cildin sağlıklı bir görünüme sahip olması, cilt sağlıklı göründüğü zaman yaptığın makyaj ancak kendisini gösterir. Bu yüzden fondöten benim için çok önemli.  


Yeni arayışlar içerisindeyken Hobi mağazasında Artdeconun standı ilgimi çekti. Oradaki satış yapan arkadaşlarda bu fondöteni çok bi methetti. Baya güzel bi indirimi olunca da cezbe katılıp alıverdim.



Fondöten kullanımı pompalı, kapağını biraz çevirerek açık ya da kapalı hale getirebiliyoruz. Üzerine biraz bastırmanız ürüne ulaşmak için yeterli oluyor. Kullanımı kolay.


Kapatıcılığı orta düzeyde fırçayla uygulanınca daha güzel sonuç veriyor. Ciltte kesinlikle ağırlık yapmıyor. Parlak bi bitişi var. Mat duruş sevenlere önermiyorum.

Cilde ilk sürdüğümüz anda biraz yağlı kremsi bir yapısı var sonra ciltle bütünleşiyor. 

Kuru ciltlere özellikle tavsiye ediyorum. Yanaklarda pul pul dökülme yaşamadım çok şükür:)

  Cilde sağlıklı bi görünüm sağlıyor ve ciltte sivilcelenme yapmıyor. Yalnız benim T bölgesinde biraz parlama yaptı, onun kontrolünü de transparan pudra ile sağlıyorum.

İçinde paraben, talk, koku ve koruyucu olmaması da beni cezbeden özelliklerden bir tanesi.

Ürünün bize vaad ettikleri;

Cilde taze bir görünüm kazandırıp, cildin ışıltılı ve canlanmış görünmesini sağlamak.

Ürün vadettiklerini bende sağladı. Kullanmaya kıyamıyorum :)

Ama almadan önce cildinizde denemenizde fayda var sonuçta herkesin beklentisi aynı değil.


Fiyatı 106 TL ama ben indirimden 61 TL ye almıştım özel günleri takip edin derim;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder