26 Mart 2015 Perşembe

Kiehl's Açai Damage-Protecting Toning Mist ve Clearly CorrectiveDarkSpot Solition Devamını oku..

Bugün sizlere iki üründen bahsetmek istiyorum bir önceki paragrafımda size Kiehl's gece serumundan bahsetmiştim. onun devamı olarak aldığım Kiehl's ürünlerini sizlere tanıtmak istedim.


Bunlardan bi tanesi Kiehl's Açai Damage-Protecting Tonik diğeri ise Clearly Corrective Dark Spot Solition.







Kiehl's Açai Damage-Protecting Tonik


Sizlere önceden de bahsettiğim gibi Kiehl's markasıyla bi dergide tanıştım. Aslında sadece gece serumunu merak etmiştim fakat kendi sitesine girince kendimi kaybederek onada ihityacım var yok buda lazım derken bu toniğide aldım.



Bu ürünü almama sebep;  Öncelikle içeriğinin %100 doğal içeriklerden oluşması ve organik sertifikasının bulunması oldu. Çünkü cildime sürdüğüm tonik yada yüz yıkama jeli vb. ürünleri mümkün olduğunca eczane kökenli ürünlerden seçmeye çalışıyorum. Kimyasal içerikli ürünlerden de mümkün olduğunca sakınmaya çalışıyorum. 

Ürünün bizlere vadettikleri ise;

- Cilt gözeneklerini sıkılaştırması

- Cilt tonunu dengeleme

- Cildi güçlendirmesi ve cilde daha ışıltılı bi görünüm sağlaması.

Bendeki etkileri ;

Öncelikle ürünün kullanımı çok kolay kapak kısmı spreyli, bu çok hoşuma gitti çünkü ürün kaybı yaşamıyosun. 

Ürünü kullandığımda özellikle yanak bölgemde biraz gerilme yaşıyorum akabinde hemen nemlendirici sürme ihtiyacı hissediyorum. 

Ama cildimde herhangi bi yanma ya da pullanma yaşamadım. Cilt tonlamasına gelince, evet cildimde renk tonlaması eşitlendi cildimi daha sağlıklı ve canlı hissediyorum.

Onun dışında bende ekstra bi değişiklik olmadı. Ürünün doğal içerikli olması, organik sertifikasının bulunması ve içinde paraben bulunmaması da tercih sebebimdir.



Bu üründe bittiğinde tekrar alınabilecekler listemde.

Fiyatı 75 TL




Clearly Corrective Dark Spot Serum;


Ürünün içerisinde aktive edilmiş C vitamini, beyaz huş ağacı özü ve  şakayık özü bulunmaktadır.

Bu üç madde de ise cilt tonunu eşitleme ve cilde daha canlı bi görünüm sağlama özelliği varmış. 



Bu ürünün bizlere vadettikleri;

Ciltteki koyu lekelerin görünümünü azaltıp, cilt tonunu eşitlemesi, cilde daha ışıltılı ve aydınlık bir görünüm sağlaması.

Ürün bu alanda çok iddalı, 8 haftada günlük düzenli  kullananların %87 sinde daha eşit bir cilt tonu olduğu saptanmış.

Düzenli kullanımda cildin daha aydınlık ve daha eşit bir tonlamaya sahip olacağı söyleniyor.

Bendeki etkileri ise şöyle;


Aslında bi iki sene öncesine kadar cildimde hiç bi sorunum yoktu taki yasmin i   kullanana kadar. Bende inanılmaz leke yaptı burdan sizleride uyarmak istiyorum lütfen kullanmayın.

Farkettiğimde şoka girmiştim. Sonrasında hemen araştırdım ne iyi gelir ne kullanmalıyım diye. Derken Kiehl's müşteri temsilcisi bana bu ürünü önerdi. Bununla birlikte az önce bahsettiğim toniği.

Sonuca bakıcak olursak bende işe yaradı kızlar. Şuanda yok denilicek kadar azaldı lekelerim hatta bi türlü geçmek bilmeyen sivilce lekesini de yok etti.
Çok şükür :)

Yalnız bu serumu kullanırken mutlaka güneş koruyucu sürmemizi öneriyolar bilginize..

Bu ürünü de tekrardan alıcam şuanda dibinde minnacık kaldı:)

Ben bu markanın ürünlerinden çok memnun kaldım her zaman elimin altında bulunduracağım ürünlerden.


Fiyatına gelince bendeki 30 ml 139 TL    













2 yorum:

  1. Güneş lekesi problemi bende de var hemen alıp denicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni pişman etmedi, inşallah sende çok memnun kalırsın;)

      Sil