24 Mart 2015 Salı

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate Gece Serumu Devamını oku..

Kiehl's Gece Bakım Serumu doğal yollardan elde edilmiş bitkisel bir karışımdan oluşuyor. Gece yatmadan önce temiz cilde parmak uçlarıyla tampon yaparak uygulanılıyor ve siz mışıl mışıl uyurken bu iksir sizin cildinizi yenileyerek, güne taze bir ciltle uyanmanızı sağlıyor. 
Ürünün içerisinde parfüm, paraben ve mineral yağ bulunmuyor.


Ürün bir çok yağın karışımından oluşmasına rağmen çok hafif bir yapıya sahip. Cilt tarafından hemen emiliyor. Hatta ben üzerine nemlendirici de uyguluyorum o zaman cildim tam anlamıyla neme doyuyor.




 Bu iksiri 1 senedir kullanıyorum önceleri her gün uyguluyordum sonra haftada 2 ya da 3 gün uygulamaya başladım bu son günlerde yine her gün uygulamaya başladım.

Bittiğinde tekrar edindiğim ürünlerden bir tanesi. Bu ürünü ilk bir dergide görmüştüm merakım o zaman başladı. Hemen küçük çaplı bir araştırmadan sonra Kiehl's in kendi sitesinden siparişimi verdim. Bununla birlikte bi çok üründe edindim hepsini biara anlatıcam sizlere;) 

bu arada Kielh's tester konusunda çok cömert merak ettiğiniz ürünleri deneyip alın derim.

Gelelim bu güzel iksirin bendeki etkilerine;

Bu ürünü kullandığım zaman ertesi gün neme doymuş ve sağlıklı bir ciltle güne başlıyorum. 

Yanak bölgemde özellikle kış aylarında kuruyup pul pul dökülme ve bunun akabinde kızarıklık sorunları yaşıyordum, bu ürünle tanışana kadar :) yani bende kızarıklığı, ciltte pullanmayı önledi. 

     cildim daha taze, canlı ve aydınlık bi hale geldi.

Yalnız çok üşengeç bi yapıya sahip olmakla birlikte aksattığım zamanlarda oldu o zaman cildimde pullanma ve kızarıklık sorununu tekrar yaşadım yani ürün süreklilik istiyor. 

Ürünün fiyatı 119 TL ve inanılmaz bereketli. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder